Telefoongesprekken

Opnemen van telefoongesprekken

 

Het doel van deze opnames zijn:

  • Gesprekken tussen patiënt en medewerker te kunnen evalueren in het kader van de kwaliteitsbewaking.
  • Door het opnemen van gesprekken zijn er mogelijkheden om de kwaliteit van de telefonische communicatie te controleren en zo nodig te verbeteren.
  • Bij eventuele klachten van patiënten kan het gesprek worden gebruikt als informatiebron.
  • Voor het opnemen van telefoongesprekken zijn zowel wettelijk als intern bij Medisch Centrum de Poort een aantal strikte regels gekoppeld, waarbij de privacy van de patient in acht genomen wordt.
  • Het opnemen van de gesprekken gebeurd volgens de gedragsregels van de College Bescherming Persoonsgegevens. Binnen Medisch Centrum de Poort gelden strenge regels voor het opnieuw afluisteren van gesprekken.
  • Deze zijn vastgelegd in een protocol. Voor vragen over dit onderwerp kunt u contact opnemen met de praktijkmanager; J. Suijkerbuijk.

Privacy

Medisch Centrum de Poort hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacy bij het verwerken van persoonsgegevens rondom het gebruik van de website.

De persoonlijke gegevens die u verstrekt om informatie te ontvangen worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van de aanvraag of de reactie en daarna vernietigd. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Meer informatie vindt u in onder kopje privacyreglement